27 augusti 2008

Enkät

Jag hade en lite enkät, om vilka grenar man tycker mest om. Inte så många som svarade, men kanske man ändå kan dra några slutsatser.
Simning, utecykling och jogging hade 3 röster. Innecykling 2 och promenader 1. MEN styrketräning hade 0!
Det betyder i alla fall att av de som ville lägga en röst så ligger grenarna i trathlon jämnt. Lite förvånad är jag att styrketräningen inte fick nån röst, men då behöver jag ju inte ha så dåligt samvete över att jag i fjol sade att OM jag klarar min andra Ironman, så ska jag "kanske" börja med det!
Sen fick innecykling två röster. Jag satte en. För ett år sen hade jag sagt ALDRIG! Men sen fick jag problem med mitt ben och inför årsskiftet räknade jag ut att jag måste skaffa en innecykel igen. Annars skulle jag hamna att köra utecyklingen samtidigt som jag skulle få benet i form igen.
Men det var ju nämligen så att jag för 20 år sen köpte, använde lite och sålde en motionscykel. Därför var väl tröskeln lite extra hög.
Men nu gillar jag innecykel efter att ha kört talbok ifjol och nu upptäckt datorkörningen och därför så lägger jag nu en enkät kring innecykling.

Inga kommentarer: