15 november 2008

V 46 Vecka 1 av 5 i del 4 av 10

0+0+18=18
Sammandrag och veckans pass. Tog hästbanan. Verkade kallt så jag pälsade på mig "vinterutrustningen". Fick varmt efter första backdelen, som även gick nån minut långsammare än senast, så jag kastade av mig överdelen och sprang i t-skjorta. Temposträckan gick långsammare. Intervallerna kändes bra, men sen blev det kallt, så jag bestämde mig för att forkorta banan lite och vände en km tidigare än vanligt.
Knepigt väder. Vid +9 och duggregn så kör jag i kortbyxor och t-skjorta. Nu var det antagligen +7 och då tar jag på mig vinterdressen, som jags en klarar mig nästan hela vintern. Alltså blir det varmt! Kanske shorts hade gått ännu, men på armarna behövs definitivt nåt.
Kändes inta bra, men hoppas att det berodde på klädvalet.

Inga kommentarer: