28 oktober 2012

Veckan som gick

Efter den lilla snuvan så kom jag bra igång igen. Första passet blev motionscykel eftersom jag ville göra konditionstest. En timme och under 300 pulsslag/km. Bästa i år. Sen körde jag en kvart intervaller.
Nästa pass var planerat som jogging, men pga regn så blev det motionscykel. En timme non-stop och 22 minuter intervall. 
Nästa pass blev i alla fall jogging. Första på några veckor, så jag tog det lugnt men det blev ändå 12 km. 
Sen tog jag ett extra pass på cykel. Skulle egentligen söka upp en simhall. Hade lite problem att hitta dit och även lite extra slingor på returen, så det blev 50 km - om än i maklig fart.
Hur som helst blev det 52 löp-kalori-km, vilket faktiskt innebar årets bästa träningsvecka. Så eftersom det ju blev 0 senaste vecka så var det kanske bra att det mestadels blev i maklig fart.

2 kommentarer:

Victoria sa...

Wow, vilka foton! :)

Ethel sa...

Jätte bra blogg! Tack så mycket :)