22 juli 2011

Nästan avslutande träning

Kört två simpass i öppet vatten a 1,8 km. Känns ok, men kunde gå lite fortare:)

Kört två cykelpass på 80 + 40 km. Går snabbare och snabbare och känns mindre och mindre efteråt i alla fall. Svårt att hålla koncetrationen hela tiden. Men känns som om taket för mig är nära. Dvs med denna träninsgmängd. Ska jag bli snabbare måste jag träna mycket mer, och det vill jag inte!
Körde två korta löppass efter cyklingen (2 km + 6 km) bara för att känna efter att det går att springa efteråt. Nåja hade kanske tänkt jogga lite längre, men när termometern visar kring +25 så får det bli som det blir. Jag vet att jag kan jogga fast det är varmt, men det är ju inte så angenämt. Alltså plockar jag russinen ur träningen och kör nån km och får fram den känslan.

Inga kommentarer: