3 oktober 2009

Rejäl vecka.

Först var det dags för 20 km tempo, som inte alls fungerade. Ibland kommer man bara inte igång. Tankarna for iväg, pulsen for ner och farten. Sen blir man sur för att farten inte håller och då går det ännu långsammare. Så det blev "tempo" på 1:59. Men 20 km i alla fall :)
Ett 4 km simpass är ett bra pass. Mest intervaller och farten tycks finnas kvar.
Sen tog jag ca 19 km lagomtempo, som nästan gick lika fort som "tempot". Sista km gick på 5:06 och pulsen gick hur enkelt som helst över 155. Så olika kan det vara. Men 39 km löpning o 4 km simning är en rejäl vecka.
Nästa vecka har jag inplanerat ett test på marathon och jag tänkte fortsätta för att få tid på 5okm och om allt känns ok, så fortsätter jag till 60 km. Det kan hända att jag skjuter på det en vecka fram. Vi får se.

Inga kommentarer: