13 juni 2009

Inte varmt i vattnet.

Inte helst överraskande så är det nu svalt i vattnet. Ca 12 grader.
Nå först blev det ett lytt löptest. Totalt 10 km. 8 km gick 3 minuter bättre än senaste vacka och tiden är nog helt ok redan nu. Intressant var att medelpulsen blev 152, vilket ar tangerat max även om jag tyckte det var rena snacktempot. Helt uppenbart är att jag har möjlighet att förbättra maxpulsen. Lite kände jag i vaden efteråt, men bättre än förra veckan.
Sen blev det två datorcykelpass pga inte alltför hög utetemperatur och igår skulle då äntligen utepremiären ske. Faktikst första gången jag satte mig på cykeln efter Ironman ifjol.
Efter ca 500 meter började det regna. Körde ändå 5+5 km för att lite kunna kolla medelpuslen. Den visade att konditionen var bätrte än ifjol. Alltid något.
Sedan belv det en timme datorcykling medan regnet smattrade på rutorna!
0+95,7+10=45 löp-kal-km. Helt ok.
Snart bara en månad kvar innan årstestet!

Inga kommentarer: