21 juli 2010

Budgetuppföljning

Lite sen sådan. Borde ha varit här för tre veckor sen...
Nåja. Femveckorsperioden innehöll 9 + 122 + 144 km. Totalt 210 löp-kalori-km eller 42/vecka. Helt enligt budget. Totalt ligger jag nu ca 60 efter budget, vilket är ca 1 km / vecka. Ifjol landade jag -3/vecka. Nu har jag tränat lite mer se senaste veckorna eftersom vi ju har +25 i vattnet. Så det kommer att ligga under -1/vecka. Inte så dumt.
Om jag ser till grenarna, så har jag redan simamt nästan vad jag tänkt. Och det komemr att bli mer, men vad gör man??? Jag har joggat ungefär vad jag borde och nu blir det ju faktiskt inte så mycket mer i värmen. Sen ligger cyklingen lite under och kommer inte fullt fast.
Men konditionsmässigt så ligger jag ju bättre än i fjol. Simningen ligger ungefär lika. Cyklingen och löpningen är något bättre. Så bara cykeln håller ihop och vädret inte blir alltför varmt, så borde det ju gå bättre än på mitt privata Triathlon-test några veckor efter Lång Triathlon. Den tiden håller jag ännu för mig själv :)

Inga kommentarer: